Tuesday 13 September 2011

selintas di fikiran

dalam lama rasanya aku tak menulis di blog picisan aku ni.takde mood nak menulis,aku lagi suke bace blog2 orang..tiba2 aku rase nak tulis sesuatu,sesuatu yg diispirasikan dari artis hong kong,korea,jepun dan etc...


jadi boneka
untuk memuaskan hati dan kehendak
terbuai dengan dunia kawalan
merasa bahagia
rasa disayangi dan disanjungi
melepaskan ape yang ada
melepaskan kebebasan
melepaskan kehendakan diri
untuk menjadi bintang
yang disanjungi

tika sampai saat kejatuhan
saat tidak lagi diperlukan
saat tidak semua lagi memandang kepada diri
saat itu menjadi bingung,bongong
sakit pedih dan sangat sunyi
seperti dunia tidak berpihak
kepada diri
semua membenci

mula la rasa nyawa itu perlu diriwayatkan
menamatkannya untuk tidak disakiti
dan akhirnya bunuh diri

sayang seribu kali sayang
sampai ke akhirnya menjadi boneka
tapi bila tersedar semua sudah terlewat
dan akhirnya sendirian..sepi...

p/s:tiba2 rasa nak menulis sesuatu ttg artis2 yg suka bunuh diri ni..so ini la yg aku dapat coretkan, bukan dari pengalaman aku(aku bukan artis pun..huhu)tapi dari hati yg merasakan begitu..

No comments:

Post a Comment