Tuesday 20 September 2011

adik aku cakap..

mase aku cakap ngan adik aku aku ada blog,dia cakap dengan aku 'klu ada blog tu biar la bolg 2 bawa mafaat pada orang bukan blog yg tulis sebarang'..aku terdiam,terfikir aku akan apa yg adik aku cakapkan kepadaku..jadi setiap kali aku tulis aku mesti fikir apa yg aku tulis ni mafaat tak kepada orang even small thing yg aku nak tulis pun....just nak share apa yg adik aku cakap kat aku..jangan marah ye klu apa yg aku tulis ni tak bawa apa2 makna dan sebarang 'mafaat'..mohon diampunkan..hihihiihi..


p/s:moral of the story yg aku nak sampaikan ialah sedar atau tak sedar kekadadang kata2 dan percakapan yg sikit itu besar maknanya dalam hidup kita,jadi bila ada seseorang yg bercakap sesuatu yg baik dan elok didengar kita ambil sebagai ilmu berharga yg perlu disimpan ye...:)..:)..

No comments:

Post a Comment