Tuesday 20 September 2011

aku berdoa semoga aku menjadi insan yang lebih baik..

aku bukan la baik sangat,tapi aku rasa aku jahat sangat..aku bukan la jahat sebab aku merompak,membunuh,mengianaya orang atau apa, tapi aku jahat sebab banyak suruhan Allah yang aku tak patuh dan banyak pulak larangannya aku buat...

aku sedih..aku sedih sebab diri aku..
aku sedih sebab aku tak pandai agama..
aku sedih sebab aku tinggal2kan solat..
aku sedih sebab sedar tak sedar aku suka buat ketupat(mengumpat)..
aku sedih sebab aku tak jadi anak yang baik untuk ibu dan ayah aku..
aku sedih aku tak jadi kakak yg baik pada adik2 aku..
aku sedih dengan setiap kelalaian yg aku lakukan..
aku sedih sangat biler fikir yg Allah tak sayangkan aku..
aku sedih dan takut kalau Allah benci pada aku..

aku tak sempurna..
aku sering melakukan kesilapan..
sering menyakitkan antara sedar atau tidak..

sebenarnya aku ingin mendalami ilmu agama..
aku ingin mendapatkan cinta Allah..
keredhaan Allah..

aku berdoa semoga Allah pelihara diriku ini..
aku berdoa semoga Allah lindungi diriku ini..
aku berdoa semoga Allah berikan aku pertunjuk dan hidayah..
dan aku ketemui cintaku padaMu Ya Allah...

aku bersyukur Allah sentiasa menlindungi aku..
aku bersyukur Allah makbulkan doaku..
aku bersyukur Allah ada tika aku hilang arah..

ampunkan aku ya Allah..
ampunkan aku..
bawalah aku ke JalanMu Ya Allah..

AMPUNKAN AKU YA ALLAH..............

No comments:

Post a Comment