Monday 1 August 2011

kawan dunia akhirat

aku punye teman yg sangat aku sayang..
teman yg mulanya bukan la pilihan untuk berkawan..(sbb kawan2 aku yg lain 2 selalu cakap dia ni garang,queen latifah la n bla bla bla tpi my bestie ni sebenarnya straight to the point punye orang,( ssb 2 la kot ),baik ati,xsuke pusing2 cite,jujur,amanah n byak lagi la..:)..
tpi mungkin takdir tuhan,kami bersahabat..menjadi kawan..
kawan yg aku  boleh berkongsi apa sahaje..
kawan yg boleh bercerita apa sahaja....
kawan yg tahu keadaan diriku dan keluargaku..
kawan yg membuka mataku..
kawan bergaduh...
kawan yg membantuku bila aku susah dan terjatuh..
kawan yg aku dah lalui macam2 bersama..
berkongsi pemikiran yg sama.
suka benda dan makanan yg hampir sama..
kawan yg banyak menyedarkan aku..
kawan yg mmg sangat baik...
kawan yg punya minat yang same dua2 giler main game restaurant city..
kau la kawan terbaik yg Allah kurniakan untuk aku..Mardhiah Binti Md Noh.

my lovely frenz..Mardhiah Binti Md Noh..(ini wedding pic dia..dia sangat cantik malam 2....)

aku bersyukur sangat2 padaMu Ya Allah Kau kurniakan aku seorang teman dunia akhirat..kawan yg terlalu byak memberi impact padaku..kawan yg membuka mata dan hatiku..syukurKu tak terhinggar padaMu Ya Allah..dan pintaku semoga persahabatan yg terjalin ini akan sampai ke akhir nafasku..Amin..






No comments:

Post a Comment