Tuesday 9 August 2011

Aimie Harmelia...

entry aku arini aku nak tulis pasal elia..elia dah tulis ttg ape yg dia rase dalam blog dia..aku bersyukur sangat di mampu menerimanya...al-hamdulilah..walau pun aku thu hati elia mesti amat sakit tpi aku harap dia tabah dan kuat menghadapi ujian Allah ini...aku sebenarnya sedih sangat bile dengar diorang ni putus tunang tpi nak wat cumner 'andai itu takdirnya'(dah macam tajuk novel plak..')hihiihii..back to main story...aku penah je tulis pasal diorang dekat blog aku mase 2 ura2 lagi blom ada kesahihan dari mereka berdua..aku mase 2 harap biar la semua 2 gosip,tpi..tidak..ia sebenarnya kebenaran yg amat perit wat elia...aku sedih sangat dalam hati aku berkata2 mcm mane la elia nak menghadapi semua ini,cukup tabah dan kuat ke dia??tpi
hati kecilku bercaya kan insan yg bernama elia ini mampu menghadapinya..insyaallah..


buat elia,
semoga tabah menghadapi ujian ini...saya xthu nak cakap mcm mane saya xpenah hadapi situasi macam ni coz saya bercinta pun sekali je itu pun x lame(tpi sekali itu yg amat menyakitkan)...cuma yg boleh saya tulis elia dekat lah diri dengan Allah...kuatkan semangat elia,luangkan banyak masa ngan family..Allah tidak pernah menguji umatnya melebihi kemampuan umatnya..

dan pada sesiapa yg asyik mengutuk n menghina elia hentikan la..cuba kamu berada ditempat dia,ape perasaan kamu,klu kamu kate dia suke mencanang cite cinta dia...sebenarnya dia x pun dia just tulis kat blog dia je tau,dia x cari pun media,media yg datang kat dia..dan pada orang yg kate padam muka elia..aku harap korang 2 celikkan hati korang 2...dan fahami la kesakitan yg dia hadapi..


doaku pula,
semoga Allah melindungi elia,kuatkan hati elia,dan semoga Allah ketemukan Aimie Harmelia dengan jodoh yg baik..amin ya Robbal Alamin..

pada orang yg pelik nape aku tulis panjang jela pasal orang yg tiada kaitan ngan aku,aku just nak cakap aku suka dia punya blog n cara penulisan dia dari c2 aku suka elia dan kerana itu la aku menulis entry ttg dia di blog ku yg x seberapa ini..(entah ada orang bace entah tidak)..huuhuhuhu...ape pun wish Allah Always Bless Elia....


No comments:

Post a Comment