Thursday 28 July 2011

Doaku....buat Aimie Harmelia n Khairul Fahmi Che Mat

aku xthu kenapa gossip keretakan percintaan antara mereka berdua betul2 memberi kesan kepada aku..aku jadi sedih sangat n down sangat..sungguh aku xtipu sampai terbawa2 dalam mimpi..b4 ni mne la ada mcm ni..bgi aku biaq p la pasangan bercinta 2 putus,dah klu mmg xde jodoh antara merekakan..tpi tidak pada mereka berdua..aku berharap dan berdoa yg gossip 2 semua tidak benar...aku berdoa juga jodoh mereka diperkuatkan hingga ke akhir hayat...dan Allah melindungi hubungan mereka dari pekara2 yg xelok..
kenapa ye aku jadi macam ni..

adakah aku peminat Khairul Fahmi :memang minat tapi xlah fanatik sangat..
adakah aku minat Aimie Harmelia   :ya aku rasa aku meminati dia..aku suke sangat bace blog dia..            
aku suka baca kisah dia n Khairul Fahmi..sweet sangat..

so kesimpulannya aku meminati mereka berdua..dan aku betul2 berharap gossip itu tidak benar..dan kalau gossip itu benar..aku xthu la nak cakap ape aku sebagai peminat mereka pun rase sakit inikan pulak tuan empunya diri..mesti sakit berganda2 kan..tpi jika itu la yg tertulis aku harap elia tabah,kuat,dan banyak la berdoa kat Allah...kesakitan bercinta itu mmg satu fasa yg semua pasangan bercinta itu perlu lalui..tempuhi la dengan mengingati Allah dan berdoa la pada Allah..
Dan jika gossip 2 xbenar..aku la peminat mereka yg paling hapi sekali n aku berdoa semoga Allah mempercepatkan jodoh mereka dan aku mendoakan mereka bahagia hingga ke akhir hayat..:)..sunnguh aku berdoa dari hati yang sangat ikhlas...Ya Allah Kau makbulkan la Doaku ini..panjangkan la jodoh Aimie Harmelia dan Khairul Fahmi...Amin Ya Robbal Alamin...

No comments:

Post a Comment